QA/S x.x.1: Wat moeten gebruikers doen als zij hun wachtwoord vergeten zijn?
Als een gebruiker zijn wachtwoord vergeet, zijn er verschillende manieren om het te vernieuwen:
1. De gebruiker kan een nieuw wachtwoord aanvragen door op de knop "Wachtwoord vergeten?" te klikken (net boven het inlogformulier), op voorwaarde dat hij van tevoren een geldig e-mailadres in de instellingen heeft ingevoerd.
Opmerking: Behalve een geldig e-mailadres van de gebruiker, moet er ook een SMTP server geconfigureerd worden onder "Systeem" > "SMTP configuratie". Dit zal ervoor zorgen dat de QA/S inderdaad berichten, meldingen (bijv. wachtwoord resetten) of rapporten naar de gebruiker/ontvanger kan sturen.
2. Beheerders kunnen ook rechtstreeks in het gebruikersbeheer wachtwoorden aan individuele gebruikers toekennen. Dit geldt ook voor gebruikers met admin-rechten.
Om dit te laten werken, moet u eerst uw admin-wachtwoord invoeren. Daarna moet u tweemaal het nieuwe gebruikerswachtwoord invoeren.
3. Als de beheerder zijn wachtwoord vergeten is en niet eerder een geldig e-mailadres heeft opgegeven, dan is de enige overblijvende optie een fabrieksreset!
Heeft dit antwoord u geholpen?
Neem contact op met onze technical support.
Waarom heeft dit antwoord niet geholpen?
Bedankt voor uw feedback!
Indien u heeft verzocht om een reactie, zullen wij hier spoedig op terugkomen.
Neem contact op met onze consumenten support.
Waarom heeft dit antwoord niet geholpen?
Bedankt voor uw feedback!
Indien u heeft verzocht om een reactie, zullen wij hier spoedig op terugkomen.