QA/S x.x.1: Wat moeten gebruikers doen als zij hun wachtwoord vergeten zijn?

Als een gebruiker zijn wachtwoord vergeet, zijn er verschillende manieren om het te vernieuwen: 

1. De gebruiker kan een nieuw wachtwoord aanvragen door op de knop "Wachtwoord vergeten?" te klikken (net boven het inlogformulier), op voorwaarde dat hij van tevoren een geldig e-mailadres in de instellingen heeft ingevoerd.

 

Opmerking: Behalve een geldig e-mailadres van de gebruiker, moet er ook een SMTP server geconfigureerd worden onder "Systeem" > "SMTP configuratie". Dit zal ervoor zorgen dat de QA/S inderdaad berichten, meldingen (bijv. wachtwoord resetten) of rapporten naar de gebruiker/ontvanger kan sturen. 

 

2. Beheerders kunnen ook rechtstreeks in het gebruikersbeheer wachtwoorden aan individuele gebruikers toekennen. Dit geldt ook voor gebruikers met admin-rechten. 

Om dit te laten werken, moet u eerst uw admin-wachtwoord invoeren. Daarna moet u tweemaal het nieuwe gebruikerswachtwoord invoeren. 

3. Als de beheerder zijn wachtwoord vergeten is en niet eerder een geldig e-mailadres heeft opgegeven, dan is de enige overblijvende optie een fabrieksreset! 

Heeft dit antwoord u geholpen?

Gerelateerde vragen

Liever direct contact opnemen? Onze medewerkers staan klaar om u te helpen.

Zakelijk

Technical support voor installateurs en groothandel.

Particulier

Neem direct telefonisch contact op met Consumenten Support en stel uw technische vraag.