Wat kan de reden zijn van een knipperende ON-LED op de ABA/S 1.2.1?

1. Dat het gebeurt tijdens de initialisatie van de logische controller. Dit betekent dat de stapel opgestart wordt > Na ongeveer 60-90 sec. LED AAN = AAN 

2. In geval van een stroomonderbreking (Stack is nog opgeslagen) > Daarna ON-LED = OFF 

3. Verloren KNX-BUS-verbinding (Telegram LED = UIT) 

4. Afgebroken download 

5. Na een fabrieksreset 

Heeft dit antwoord u geholpen?

Gerelateerde vragen

Liever direct contact opnemen? Onze medewerkers staan klaar om u te helpen.

Zakelijk

Technical support voor installateurs en groothandel.

Particulier

Neem direct telefonisch contact op met Consumenten Support en stel uw technische vraag.