Wat kan de reden zijn van een knipperende ON-LED op de ABA/S 1.2.1?
1. Dat het gebeurt tijdens de initialisatie van de logische controller. Dit betekent dat de stapel opgestart wordt > Na ongeveer 60-90 sec. LED AAN = AAN
2. In geval van een stroomonderbreking (Stack is nog opgeslagen) > Daarna ON-LED = OFF
3. Verloren KNX-BUS-verbinding (Telegram LED = UIT)
4. Afgebroken download
5. Na een fabrieksreset
Heeft dit antwoord u geholpen?
Neem contact op met onze technical support.
Waarom heeft dit antwoord niet geholpen?
Bedankt voor uw feedback!
Indien u heeft verzocht om een reactie, zullen wij hier spoedig op terugkomen.
Neem contact op met onze consumenten support.
Waarom heeft dit antwoord niet geholpen?
Bedankt voor uw feedback!
Indien u heeft verzocht om een reactie, zullen wij hier spoedig op terugkomen.