QA/S x.x.1: Wat moeten gebruikers doen als zij hun wachtwoord vergeten zijn?

Als een gebruiker zijn wachtwoord vergeet, zijn er verschillende manieren om het te vernieuwen: 

1. De gebruiker kan een nieuw wachtwoord aanvragen door op de knop "Wachtwoord vergeten?" te klikken (net boven het inlogformulier), op voorwaarde dat hij van tevoren een geldig e-mailadres in de instellingen heeft ingevoerd.

 

Opmerking: Behalve een geldig e-mailadres van de gebruiker, moet er ook een SMTP server geconfigureerd worden onder "Systeem" > "SMTP configuratie". Dit zal ervoor zorgen dat de QA/S inderdaad berichten, meldingen (bijv. wachtwoord resetten) of rapporten naar de gebruiker/ontvanger kan sturen. 

 

2. Beheerders kunnen ook rechtstreeks in het gebruikersbeheer wachtwoorden aan individuele gebruikers toekennen. Dit geldt ook voor gebruikers met admin-rechten. 

Om dit te laten werken, moet u eerst uw admin-wachtwoord invoeren. Daarna moet u tweemaal het nieuwe gebruikerswachtwoord invoeren. 

3. Als de beheerder zijn wachtwoord vergeten is en niet eerder een geldig e-mailadres heeft opgegeven, dan is de enige overblijvende optie een fabrieksreset! 

Heeft dit antwoord u geholpen?

Gerelateerde vragen

Liever direct contact opnemen? Onze medewerkers staan klaar om u te helpen.

Zakelijk

Technical support voor installateurs en groothandel.

Stel uw technische vraag Direct contact opnemen

Particulier

Neem direct telefonisch contact op met Consumenten Support en stel uw technische vraag.

Direct contact opnemen